Cansu4401 Sym0695 kesinlikle ilk işin doktorunu değiştirmen olsun başka doktora git canım özelmi devletmi
Sym0695 Cansu4401 devlete gidiyorum aslında devlette gittiğim iyi Bi doktor vardı ama ona randevu bulamadım o yüzden başka doktora aldım böyle Bi tepkiyle karşılaşacağımı bilemedim şok oldum bende
tanhc Fatnur38 bende de böyle oluyordu. fitil kanamamı arttırıyor gibi hissetmiştim. doktora söyledim iğneye çevirdi. 2. iğneden sonra kanamam durmuştu. bence iğne olarak kullanabilirsiniz. 1 hafta her akşam vurulmuştum.
Fatnur38 tanhc ya ben iğne kullansam dedm bana yok dedi neden bilmiyorum ama Perşembe günü başka doktora gidicm iğne verir inşallah
Fatnur38 tanhc bu fitil agizdanda alınyomus acaba smdinagizdan mi alsam doktor nasıl istersen öyle yap dedi de
DogaMom Sym0695 beklememenizi tavsiye ederim kanama alanı 1 hafta ötelenecek bir durum değil farklı bir doktora veya acile gidin en azından progestan başlar.
Songulblt Sym0695 hemen başka bı Dr gitmen gerekirdi haftayı bekleme kanaman bebeğe zarar verebılır Allah korusun
tanhc Fatnur38 fitil ağızdan alınmaya göre daha etkiliymiş. ama bilemedim daha iyi bilen kullanan biri cevaplarsa daha iyi olur.
Sym0695 Fatnur38 dün acile gittim ilaç verdi fitil canım kullandım lekelenme gibi oldu bugün akşama doğru bisey olmaz inşallah
YarenYsrc Sym0695 10 gün lekelenmem oldu ama çok şükür bir şey olmadı 29.haftadayız daha iyi bir doktora gidin bence içiniz rahat etsin