Merhaba kızlar bugün hastaneye kontrole gittim kanama var dedi ne ilaç yazdı ne başka bisey 1 ay sonra gel dedi daha 7+5teyim böyle Bi durum yaşayan var mı kadın çok ilgisizdi kan sonuçlarını gösterecektim dedim sağlık ocağına da gösterebilirdin niye geldin dedi bebegi de görürüm dedim neyini göreceksin küçücük bisey dedi bana böyle insanlar doktor falan olmamalı gerçekten kan sonuçlarıyla ilgilide bisey söylemedi sadece kanama var dedi ilaç vericekmisiniz dedim hayır dedi böyle bisey yaşayan var mı ilk aylarda kanaması olan gerçekten tedirgin oldum