Hatice4136 Varmı kızlar bugün yaptım ilk beş dk içinde çıktı markası artimed pek güvenemiyorum eczanede sadece bu test vardı … olmasa yarın başka eczanede yine alırım
Sans_seninle Hatice4136 güvenme canım benim koyu kırmızı çizgi çıktı sevindim tam kan tahlili vermeye gidecekten regl oldum çok üzüldüm boşunuza buna para vermeyin intertten sipariş ver canım daha iyi
Hatice4136 Pinfur10 sadece bu marka vardı bi tane alayım dedim aslında çizgi var ama kamerada gözükmüyor
Hatice4136 G-l-y G-l-y takvimde bir gün geçti gösteriyor diğerinde ise 3 gün en sonki regli 30ocak 5 gün sürdü sonrasında hep yaptık gün aşırı
G-l-y Hatice4136 Anladım canım bulabilirsen predictor marka al yanılma çok az oluyor onunla dene birde
Akseec Bence internetten guvenilir awox falan alin toplu sekilde bence bu yalanci pozitif zaten marka da mimli maalesef
Hatice4136 Akseec internetten bi ara almıştım hepsi pozitif çıkıp sonra kanda negatif çıkmıştı oturup ağladım resmen testlerin hepsi bozuk çıktı
A145N Hatice4136 ay su yok diyenler başka test al bak diyenler anormalmisiniz kız size nerden alıyım testi diye sormamıs varmı diye sormuş silik çizgi zaten gözüküyor bu testle bende yaptım bende de öyle çıkmıştı 58 betayla öğrenmiştim kan verip yarın sabah kan ver canım var
Akseec Hatice4136 yaa çok üzücü. Marka ve aldiginiz yer cok onemli benim surekli aldigim biyer var o yuzden hayal kirikligi yasamadim henuz çok şükür
busrax_ Hatice4136 awox test denediniz mi? bende şimdiye kadar hiç yalancı pozitif vermedi. çok iyi bir test bence