Elifsu15 Bebeğin hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz ben yeni 18 oldum ilk gebelik ama bir şey hissetmedim daha normal mi
Esma006 Elifsu15 ilk gebeliğim 13.haftads hissettim kelebek çarpıntısı sol tarafimda 19 haftalık olduk
Nilayy95 Elifsu15 benim ikinci gebeliğim diye sanırım baya erken hissettim 15 te iken tık tık hissediyordum
07-humeyra Esma006 13. Haftada hisseden tek ben degilmisim 3.gebeligim bende o zaman basladi tabiki duzensiz oluyor 19 dayiz hemen hemen hergun oluyor ama bazi bilmeyenler bunu mumkum degil deyip bilmislik yapiyorlar
smnrctnn0 16 haftalık olduk hala bende de tık yokbiran önce hissetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Çünkü iyi olduğunu bu şekilde hissedeceğim diğer türlü kontrol günlerine kadar dayanamıyorum😂🥹
Busra1997- Elifsu15 normal canım endişelenme :) benimde ilk gebeliğim 19.haftada birkaç kez balon patlaması gibi hissettim 20.haftaya girince o his tekmelere dönüştü :)
Giqu Busra1997- ayy 19dayım hala tık yok ya da ben anlamıyorum😂 çok heyecanlıyım, bekliyorum öyle hissetmek için
Esrakzly Elifsu15 18. Haftada çok minik hissetmeye başladım ama şuan iicmde kocaman bir park var sanıyor kızım ordan oraya gidiyor 😅 elinde olsa girip çıkacak