Ben iki kez grip geçirdim bu burun tıkanıklığıyla tamamen kapalıydı ve hiç bir zaman açılmıyor bir açılıp bir açılmama durumu yoktu ve artık psikolojimi bozdu hala da bozuk hayata odaklanamıyorum bu spreyi kullanmaya başladıkça ya burnumu daha kötü yaparsa korkusu da eklendi üstüne doğumdan sonra belki geçeceği varsa bu spreylerden sonra geçmezse falan yaşayıp geçiren birileri olsa keşke diye dua ediyorum