Syshie Ben resmen 2 ay burnu tıkalı gezdim benimde ilk hamilelik ne yaptıysam ne ettiysem geçiremedim.artık sinirden ağlıyordum geceleri uyuyamadığım için ağız açık nefes almaya çalışıyorsun bu yüzden boğaz kuruyor dudaklar catlıyor artık,2 ay sonunda tek burnum açıldı diğeri hala tıkalı,şükrediyorum biri açıldı diye düşünün artık