Yavuzzynpmhra Fdle yaaa sizi daha öncede görmüştüm. Sizde bana yorum yazmıştınız. Şimdi aklıma geldiniz baktım. 😔çok üzgünüm sizin adınıza.. benimde kesem pek gelişmiyordu ne oldu son durum bilmiyorum. İnşaallah gönlünüzce olsun bundan sonrası🫂😔
minigim__1 Fdle geçmiş olsun inşallah yakın zaman da bize de nasip olur keseniz kaç mm olmuş kesin mi yani boş kese oldugu
minigim__1 Annekuzusu06666 gecenkisi 25 mm kadar beklediler bunda ne olacak bilmiyorum inanın ve artık korkuyorum
minigim__1 Annekuzusu06666 kanama olmasa belki dediğiniz gibi olabilir de bilmiyorum kanamam var ve hamilelik için biraz fazla sanırım
minigim__1 Aleyna_1634 Perşembe randevum var bakalım inşallah yolk kesesi görünmedi ama bebek olabilir mi öyle
minigim__1 Annekuzusu06666 gittim iki kere acile ama bebek yok diye bişey yapmiyolar kahverengi pede cikiyo tuvalete kırmızı dusuyo pıhtı