minigim__1 Kizlar kese kaç mm de bebeği gördünüz içeride acaba yada hafta olarak mı gördünüz. Dün kanamam oldu kese 13 mm olmuş bebek yok dedi doktor yolk kese yok dedi 6+2uyumlu dedi oluşur mu acaba
momkrm19 minigim__1 geç döllenme olabilir vs demedi mi ? 20 mm e kadar beklediklerini okumuştum sonrasında sağlıksız gebelik oluyormuş heralde. Size bişey söylemek için erken. Benim 11 mm iken bebek göründü
Aleyna_1634 minigim__1 ben ilk gittiğimde sadece kese gorunmustu 13 mm di bir hafta sonra tekrar çağırdı bebeği gördük
Fdle minigim__1 bir saat sonra bennimde kontrolüm var geçen hafta 12 mm kese 6 haftalık dedi doktor sata göre 7 haftalıktı geç döllenme muhtemelen dedi bugün gidince kalp atışını duymayı umuyorum çok tedirginim Rabbim korktuğumuza uğratmasın inşallah
minigim__1 momkrm19 25i beklemişlerdi Eylül de ama yolk kesesi Perşembe görmüştü bı doktor dün ve önceki gün kanamayla acile gittim ikisi de göremedi Eylül de boş gebelikte hiç bebek varmış gibi hissetmiyodum simdi de öyle hissediyorum ama yanilmakta istiyorum
minigim__1 momkrm19 haftaniz kaç hataydı acaba hiç geç döllenme falan demedi bebek oluşacak diye umutta veremem dedi olmiycak diye uzemem de dedi
momkrm19 minigim__1 inşallah yanılırsınız inşallah bebiş vardır ve sağlıklıdır 🫶🏻 bir daha ne zaman gideceksiniz? Ben 7+0 da kahverengi kanama şikayeti ile gittim orada bebeği gördük ama 11 mm di 6+2 ile uyumlu dedi yani haftama göre küçüktü. Aslında benim de içim tedirgin halen
minigim__1 momkrm19 Perşembe günü kontrolüm var ama her tuvalete oturusumda adet kanaması gibi akiyo idrarimla birlikte bebek gorundukten sonra kalp atışı duyulsun sonrası Allah’ın izniyle iyi geçer Rabbim kimsenin kucağını boş koymasin haftamız aynıymış
minigim__1 Aleyna_1634 yolk kesenize dair bişey görmüşler miydi bende bebeğe dair hiç bişey görünmüyor dediler
Aleyna_1634 minigim__1 bebege dair bisey yoktu dediğim gibi doktor bana küçücük bi kese görüyorum 13 mm dedi haftaya gel bakalım dedi gittiğimde bebegi gördüm
minigim__1 Fdle inşallah duyarsınız bende sata göre 7+6yim utrasin farkediyo kimseyi korktuğuna ugratmasin inşallah Rabbim güzel haberler alırsınız 🙏 haber edin bize de
minigim__1 Aleyna_1634 nasip o zaman vardır Allah’ın bir bildiği sağ salim kucağınıza alırsınız sizde inşallah 🙏
Aleyna_1634 minigim__1 hamilelikte kanama normal bisey degil olmadi farklı bir doktora git progestan falan verir kanaman dursun diye
minigim__1 Annekuzusu06666 gecenkisi 25 mm kadar beklediler bunda ne olacak bilmiyorum inanın ve artık korkuyorum