Semradmrky ben bi 10lu 2 tanede 5li takımı gotürcem hastaneye. Bi pazen battaniye bide kalın battaniyeyi gotürcem. 5 li takimin birini ilk dogduğunda hemsireye vericem. 10lu takimida hastaneden çikarken giydiririm. Diğer 5 li takımda yedek olsun diye alıcam nolur nolmaz. 2 tane de corap koyarim cantaya. Fazlasina gerek yok bence.