QueenMomm riskli bir durumda devlet hastanesi derim. Normal bir sekilde özel
Daha konforlu ve daha sicak kanli yakinen ilgi alaka olur . Hijyenik odalar sık ilgilenen hemsireler falan. Ama bir aksilik olursa devlet. Zaten ozeldede bir sorun cikarsa direk devlere gonderiyorlar gerek uzman kadrosu gerek tibbi cihazlar imkanlar. Mesela benim riskli surecim var her ikisinede gidiyorum ama gecen sancilandim sehir hastanesinde başima toplandılar sabaha kadar 5 dk ayrilmadilar