Eda42_ Onurbanuu Çok geçmiş olsun küçükte olsa insan alışıyor Rabbim tekrar en hayırlısını sağlıklısini versin en yakın zamanda inşallah amin 🤲🏻
Hhh03 Onurbanuu geçmiş olsun canım seni anlıyorum bende aynı şeyi yaşadım üzülme demek imkansız yaşayan anlar anca acını yaşı ama kendini bırakma dirayetli ol bu süreci atlat toparlann ve diğer gebelik için kendini hazırla genetik testlerini yaptır pıhtılaşma vardır belki
Bebininannesi Onurbanuu üzülme. Ben de 8. Haftada öğrendim, aldı doktor, ilk bebeğimdi. Kasım ayıydı. Bak şimdi 5 haftalık hamileyim. Allah doğru zamanda tekrar verir inşallah.
Duygu_33 Hhh03 Amin 🙏🏻 evet psikolojimde hiç iyi değil eşim geceleri uyumuyor beni kontrol ediyormus 😓 gece uykumda bebek emziriyor gbi yapıyormuşum
Sonnenfrau Onurbanuu Rabbim tekrarini yaşatmasın.. inşallah istediğiniz zamanda Rabbim sağlıklı bir bebek nasip etsin