Onurbanuu 9 haftalıkta olsa heyecan,mutluluk herşey yasadım tüm böyle belirtilerine kadar sabah kürtaja alınıcam ve artık annelik serüveni kısada olsa bitiyo dualarınızda ufacıkta olsa yer verırseniz cok sevınırım💔🪽
Duygu_33 Onurbanuu çok zor rabbim sabır versin 11 Şubat’ta bende 8 aylık bebeğimi kucağıma alamadan kaybettim
Bebininannesi Onurbanuu üzülme. Ben de 8. Haftada öğrendim, aldı doktor, ilk bebeğimdi. Kasım ayıydı. Bak şimdi 5 haftalık hamileyim. Allah doğru zamanda tekrar verir inşallah.
Bsrabzkrt Onurbanuu o seni diğer tarafta her zaman bekliyecek Allah’ım tekrar sağlıklı bir şekilde nasip etsin
Berrakk39999 Onurbanuu Agrısız sızısız atlatın inşallah en kısa zamanda saglıklı bir şekilde tekrar nasip olsun 🤲🏻
biranneninyolculugu Onurbanuu başınız sağolsun Allah kısa zamanda tekrar sağlıklı bir evlat kucağınıza alabilmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
Gamzeli_03 Onurbanuu Rabb’im sana en güzel günde en hayırlısını nasip etsin inşallah canım benim ♥️ doktor sağlıkllisiz bebek tutunamaaz demişti bir arkadaşım da kürtaj olmuştu Rabbim sağlıklı sihatli hayırlı ömürlü evlat nasip etsin inşallah cnm 🤲🏻😘