Melek38_ Kumsal28 benimkide büyük ihtimalle sezeryan ama dogum belirtisi i beklemeyi isteyeceğim doktordan 😓 Kader kısmet artık hakkımızda hayırlısı
Melek38_ Happyka Ayy maşallah ne güzel 🧿 bir kızım var, şimdide erkege hamileyim baya dağlar kadar fark var iki hamileliktede o yüzden bir kaç gebelik geçirmiş annelere soruyorum böyle merakımdan😅
Happyka Melek38_ kızlarım da tuzlu ekşi yerdim. Bunda tatlı erkektir bebeğim. Sadece bacak ağrısı çekiyorum