Melek38_ user876544926 benimkide aynı sezeryan olursa 5 gün daha düşecek ama gönlüm sezeryandan yana değil 🥺 hayırlısı olsun hakkımızdq
Melek38_ Merve_kucuk Benimde 2 devam eden gebeligim. Bundan önce düşügüm var. Hepsi farklı hepsi degişikmiş tecrübe ediyoruz🥴
Rumeysaeliz Melek38_ evet canım ikinci doğumum olacak ama ilki gibi heyecan basıyor sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah 🤲🏻🥰🧿
Kumsal28 Melek38_ insallah 2 gün sonra bizde 99 dan gün sayicaz artık 25+4 haftalığız suan 😍👧 ama sezeryan olacağım icin daha da az kalmıştır 🌸
Melek38_ Kumsal28 benimkide büyük ihtimalle sezeryan ama dogum belirtisi i beklemeyi isteyeceğim doktordan 😓 Kader kısmet artık hakkımızda hayırlısı
Melek38_ Happyka Ayy maşallah ne güzel 🧿 bir kızım var, şimdide erkege hamileyim baya dağlar kadar fark var iki hamileliktede o yüzden bir kaç gebelik geçirmiş annelere soruyorum böyle merakımdan😅