tazebiirannee Selin3434 valla doğumdan odaya geldiğimde öyle bi şey yoktu hasta bezi vardı altımda sonra da bi şey takılmadı zaten
umrumdadegil tazebiirannee bana da yapılmıştı lavman normal doğum olacaktı 12 saat geçti üstünden hatta hiç bişey yiyip içmedim ama yinede taktılar
tazebiirannee Selin3434 bez gibi altımda bağlıydı hatta hemşireler üstümü giydirirken bende depend ped külotu var onu giyebilir miyim dedim onu giydirdiler sonra
Selin3434 tazebiirannee çok degisik 3. Sezeryanim olcak ins hiç böyle bisey yasanadim cevremde o kadar insan var ilk defa sende duydum boyle bisey