Kızlar bir saattir sancı çekiyorum 33 haftalığım erken daha ama canımı alıcak derecede düzenli sancı 2 dk bir geçende aynı oldu hastaneye gittik serum taktılar o da eşimi zar
Zor götürmüştüm işinden dolayı yine aynı sancı kusma meydana geliyor gazım var yapamıyorum ondan mı sancı kaynaklı anlamıyorum baya kötüyüm acilede gidemem eşim götürmez bu ay çok devamsızlığu var onun çenesini de çekemem ne yapıcam kızlar ben sancı çekmek çok zormuş yeminle şuan ağlayarak yazıyorum