meltembadem busraanneoluyor 37+3’üm dün çatı muayenem vardı doktor rahim ağzın yumuşamış dedi çok heyecanlı artık ne zaman gelmek isterse bekliyoruz 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
busraanneoluyor bcnr8 son zamanalrimizmartik normal diyolar bakalimm benimde ogluss 17 sini beklerim.diyr.bnde.dusunuyotum.🥰😂😂
Dilek_aslndg busraanneoluyor benimde o civarda olacak galiba 17 martta 38+5 oluyorum doktorum 38 e kadar tutabilirsek ne ala dedi😊