dygsss
Vücut indeksine göre hesaplarsanız doğuma göre normal olarak 15 kilo olarak söylemişti doktorum. Eğer normalde de zayıf indeks değeriniz düşük görünüyorsa 20-22 alanlar dahi var. Önemli alan doğru beslenmek :) bu aşamada vücudun besinleri çözme ve protein kalsiyum alımı gerekli . Kiloya takmayın derim hamileliğinizin tadını çıkartın. Paketli ve işlenmiş gıda , içeceklerden uzak durursanız gebelik sonranızda aldıklarınızı verirseniz :))