dygsss bunları okumak içimi rahatlatiyor tek değilim 😅 ben 24 hafta +10 kiloyum. İlk 3 ay 0 bulantı ve çok iştahım acilmisti şimdi biraz daha az yemeye calsiyorum ve pilav makarna beyaz ekmek vs tüketmiyorum neredeyse. Disaridan asla 10kg almış gibi değilim ki hala göbek kapanma sorunu hariç kıyafetlerim oluyor ama kilom da 45idi zaten biraz eksiğim vardı. Bu hızla gidersem 25 kilo falan fazla ile girerim herhalde doğuma. Yaza geldiği için bebis doğunca bol bol yürüyüş yaparım diye kendimi motive ediyorum. Bence veriririz geri en azından durduruk yere almadık ya 😅