Yalinn8 Btl41 orasi hic belli olmaz ama genetik yatkinlik diye birsey de var, ben de 54 kiloyla hamile kaldim haftasiyla uyumlu gidiyor, onemli olan o, saglikli diyorsa dr tamamdir ama beslenmene dikkat, vitaminlerini ihmal etme😉
Mervebektass Ben 19+6 hesaplıyordum dün doktorum 20+1 dedi 330 grmmış gayet iyi dedi şimdilik 6. Aydan sonra alırmış kilo ve bencede 2.750 de doğsa 3.500 de sağlıklı olması yeterli 🤗😊
Zezgit Bende 21+5 416gram 37cm dedi doktor. Bugün nihayet öğrendim kız bekliyoduk erkek dedi hala şoktayım 🤷
Zezgit Momma bende anlamadım 37 çok çok fazla bi rakam. O an kız bekliyoduk erkek deyince zaten konuşamadım bile doktorla. Yarın detaylı var detaylıda ayrıyetten düşücem üstüne bi hata var bunda 🙄
Momma Zezgit Ya da geleceğin basketçisi doğuyor şimdiden okulları araştırın 😃 Şaka bir yana siz bence de yine sorun inş sağlıkla doğar 🤗