Aysegul222 yaklaşık 22 ay emzirdim. Bebeğim alerjikti anne sütünden başka hiçbir opsiyonu olmadı. Yanılmıyorsam daha 4. Ay adet oldum(komplikasyonum vardı ilk 3 ayı kanamam kesilmedi zaten) Hormon düzeninin oturması ile alakalı bir durum, emzirme miktarı etkilemiyor.