Meridaily Sevgiiss bilmiyorum ki canım ovü yapmadım. 12 şubatta 19 mm di yumurta doktor birkaç güne çatlar dedi keske ovü yapsaydım elimde de vardı🤦🏻♀️ 5 günde 10 mm büyümüş. Tahminimce 12-15 şubat arası çatladığını düşünüyorum kuzum
Meridaily Merveemctgcl ben de valla canım😁 bakalım regl gunu test yaparım belki elimde awox var bir tane🤣 senin progesteron 26 sında mıydııı
Merveemctgcl Meridaily evet 26 sında vericem ama bu gün çatlama gördüm daha yeni yani değer düşük çıkar mı acaba
Meridaily Merveemctgcl kuzum çıkabilir bilemedim ki benim doktor geç çatlamış olabilir de demişti düşük çıkınca
Meryemm46 Meridaily hayrlisi olsun cnm da benim de çok idrara çıkma olayım var karnım Cook şişi 12 günüm var adete baklm birde ben duzensizim hayrlisii
Hizliveofkeli Sevgiiss olur kuşum olur. Eli kulağında merak etme ❤️ bu ay olmazsa da önümüzdeki ay olacak ben inanıyorum.
Melisaydin Kızlar benim de 22-23’ünde regl olmam gerekiyor hala olmadım kasık ağrım var bir geliyor bi gidiyor şu an özellikle sağ tarafımda test yapmadım biraz daha geçsin öyle yapayım diyorum hamile olabilir miyim🥹🩷