Melosum34 deletedmom43191 yarını beklicem artık aramazsa cezaevini arıcam çünkü yarın yeri belli olacak silivriye gidicek
1tosbikannesi Melosum34 anladım canım evrak dışında uygulamayı indirip girdiğinde numaranı girip onaylaman gerekiyor sistemde onu sormuştum