Htccndn çoğunlukla yurt dışından araniyorum yada vatsaptan msj atarlardı bitanesi trendyolda bizimle çalışmak istermisin diye yazmıştı ona takıldım ettim bıktı belliki yazmayı kesti en son ben yazınca engeli bastı beni aldatıyor net kizmi erkekmi bilmem poyu pozu devrilsin 😅🤣 yurt içinden saolsuun kayserini bı teyze arar dururdu bana fırça atardı ben Mustafa’yı arıyorum yine sen cikiyorsun telefona niye Mustafaya vermiyorsun diye demedigini bırakmıyordu 😅teyze kocamın da babamında adi Mustafa bile değil yanlış arıyorsun derdim yok bu numara doğru diyip numarayı söylerdi evet numara doğru ama yanlış almışsın dememle sen yanlissin Mustafaya ver derdi 1hafta boyunca aradı Mustafa Mustafa diye. korkarak açardım aha benim fırça saati gelmiş diyip direk acıp dök içini teyze yine ben derdim demedigini bırakmazdı 😅 bende esime verirdim bana inanmiyo sen konuş diye esimede kızardı eşimde valla adimi Mustafa yapcam ocağın batsın Mustafa diyip🤣artık aramıyor oda ah Kayserili teyzemm 😅🤣eşimde nerde tuhaflar var seni buluyo yada seni arıyor diyo😅