Bende 6+2 de vajinalde duydum ama çok küçük olduğu için çok az duyduk yarın 7+4 olucam tekrar doktora gidicem ama hiçbir belirtim yok. Sadece göğüs hassasiyetim var o da azaldı şiddeti. Midem şimdiye kadar hiç bulanmadı 🫢 bir şey mi var diye endişe ediyorum