Daisy020229 [silindi] çok şükür her şey yolunda şu an için. Çok gebelik belirtisi hissetmiyorum açıkçası 😊 Ara ara kramp gibi kasılma hissediyorum sadece bazen de baş dönmesi oluyor. Bunların dışında pek bi şey hissetmiyorum. Siz nasılsınız her şey yolundadır umarım sizin için de 🙏🏻
Betul3461 Bende yarın ilk kez doktora gidecem çok bulantim olmaya başladi birde kasik ağrsi bende oluyor sanki bağirsaklarimda da danci var gibi anlamsfim normal dimi bu durumlar bnde adete göre tam 7 hafta oluyor
Badegezgin1 Benimde şu an 7. Çarşamba günü kalp atışını duymaya gideceğiz, senin gibi 7+3 oluyor 🌸 İyi haberlerinii bekliyorum 🤍🙏🏻
Ebruebos Bende 7+3 geçen perşembe duydum şükür. Mide bulantısı kusma 1 haftadır var. Kasıklarımda batma ağrı oluyor.Perşembe tekrar kontrole gideceğim doktora🌸
Sonaymom [silindi] ben 7+3’de duymuştum. Duymazsan endişelenme geç döllenme falan oluyor bazen hatta imkanın varsa 8’de git. Ben öyle yapacaktım ama kanamam olunca korkup acile gitmiştim orada duydum
Fdle [silindi] tabiki haber veririm ve inşallah güzel bir haber olur bu içimde bir kaygı var 🥲 sizde belirti var mı bende asla hamilelik belirtisi yok hamile değil gibiyim buda tedirgin ediyor beni
Meliikeee [silindi] 6+2 de duydum 8 haftaya kadar yolu oluyor genelde vajinal bakilirsa biraz daha erken duyuluyor
Alev-63 ddefnos kalp sesini duydunuz yani sizde yanlış anlamayın banada dinletti vajinal olarak bişey olurmu diye tedirginim