SudeNazz9 Nnoname Ben doğru düzgün biseye baktğına inanmiyorum! Çok sinir oldum icimde kaldı. Hem para ver hem böyle ol!! Ne yapsam…
Nnoname SudeNazz9 evet tüm organlarına baktı raporda yazıyor hepsi ama çok kısa sürdü hatta kendisi bile söyledi bebeğin pozisyonu çok iyiydi çok keyifli bir ultrasondu dedi. Normalde herşeyi göremiyoruz anneyi kaldırıp yürütüyoruz filan gibi şeyler söylemişti. Belkide o yüzden kısa sürmüştür benimki heralde öyle umut ediyorum ama bakmadığı yer kalmadı yani
Busraa41 Esiilaa ben ergün bilgiçe gittim ikiz gebelik için, çok detaylı inceliyor hatta kız bebeğin kalbinde bir şeyden şüphelendi iki hafta sonra tekrar gel tekrar bakacağım buna hemde nedir ne değildir bi araştırma yapacağım nasıl bi etkisi var diye dedi
Mmehtappp Nnoname canım endişelenme bence genelde uzun sürme sebebinin bebeğin pozisyonu olduğu söyleniyor çok şükür herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmamis doktorunuz CD veya rapor verdi mi kendi doktoruna da gidince gösterir sorarsın için daha da rahat eder ne kadara yaptırdınız detaylıyi
Nnoname Mmehtappp dosya halinde rapor verdi orda hangi organlarına baktığı bilgileri var 3 tanede bebişin yüzünün göründüğü 4d fotoğraf verdi
Htc03003 Esiilaa ergün beye gittim herkes çok olumluydu tamam detaylı baktı ama randevum 2 de olmasına rağmen 3 bucukta anca aldı beni çok bekledik o yüzden tavsiye etmiyorum aşırı yogun oluyor kalabalık oluyor küçük bir muayenesi var