egeniinannesii canım öncelikle sağlıkla kucağına al inşallah. Kimine göre normal doğum zor, kimine göre sezaryen zor. Ben sezaryende çok zorlandım, arkadaşlarım ertesi gün ev süpürdüğünü söylüyor mesela, ben bırak ev süpürmeyi ayağa kalkamıyordum. Hayırlısı ne ise o olsun tabi ki. Normal doğumu bekleyip zorlanmakta var, normal doğum ile kolaylıkla doğurmakta var. Benim tavsiyem normal doğum, zorlansan bile sadece sancı ve doğum ile süreci tamamlamış olacaksın ama sezaryende iyileşme toparlanma sürecin olacak