Asena_ Busrababuz bez molfix, şampuan yağ losyon da mustelanın merhaba setini aldım. Islak mendil kullanmayacağım ben baby&me nin temizleme pamuğunu aldım
Krispiim16 Busrababuz bezini sleepy aldım merhaba seti ıslak mendil olarakda sleepy aldım ama stok yaptığım için farklı markalarda var ayrıca ilk zamanlar için pamuk aldım pamuk kullanıcam 😌 bübchen şampuan seti aldım çantasıyla beraber hassas ciltler için olanı 😂 mağazadan almadım sipariş verdim mağazalarda yokmuş bildiğim kadarıyla ama müstela da alabilirsin ben biraz banalı diye almamıştım
Busrababuz Krispiim16 banada pahalı geldi yaz bebeği olacağı yıkamam gerekecek o yuzden diğer marka daha mantıklı geliyor çoğu kişide ondan almış
Selimunl Busrababuz oğluma doğduğundan itibaren sleepy kullandım ikinciyede şuan stok yapmaya başladım sleppy marka. Islak mendil ilk unibaby aldım devamını sleppy alacağım
ecrintosgeliyor Busrababuz 45 tl miydi neydi tam hatırlamıyorum canım ben hepsini toplu almıştım biberon emzik falan da dahil
Kamelya Busrababuz eczanelerde çok pahalı ben akakçe sitesinden almıştım indirimli oluyor indirimi takip edip alabilirsiniz
Gucluanne Busrababuz Mustela Setini aldım , prima premium care 1 no, unibaby yenidoğan ıslak mendil aldım şimdilik . Mustela baya gider bittiğinde de sadece şampuanını almayı düşünüyorum 🤔 Bez de daha uygun bir markaya geçebilirim ileride 😇
Gucluanne Busrababuz evet çok pahalı gerçekten hele de prima . Ama ilk başlarda ciltleri çok hassas oluyor diye kaliteli olanlardan almaya çalıştım umarım cildinde sıkıntı çıkarmaz 😌