Busrababuz Kızlar 25 haftalığız secimden sonra zam gelecekmiş ondan bebegin çoğu ihtiyacını aldım ama bez şampuan bebek yağı ıslak mendili hangi marka alsam diye kafam çok karıştı alan kullanan ve bilgisi olan var mı?
Kamelya Busrababuz bez sleppy aldım ıslak mendilde baby&me ve sleepy aldım sadece su ve pamuktan olusuyor diğerleri içinde mustela set aldım😊
ecrintosgeliyor Busrababuz bezini sleepy, ıslak mendilini uni baby yenidoğan, şampuanını pişik kremini falan da bübchen aldım 😊
Polo Busrababuz mühendisoğlunu takip et instgramdan. Ben onun sayesinde herşeyi katkı maddesiz olanlardan aldım
Duyguanneoluyor Busrababuz ben bezini ve ıslak mendilini prima aldm şampuanı yağı vs. Set halinde aldık sebamet aldk biz memnun kalırım inşallah
Busrababuz Kamelya bende sleppy yenidoğan aldım ama bebeği olan ark sadece yenidoğan iyi diyor primaya dönmüş sonradan kafam karıştı
Busrababuz Polo dün takibe başladım o primayi önermiyor ama annelere sordum hep prima diyor kafam karisti
Mrvkoz Busrababuz bezi sleepy ıslak mendil baby me temizleme pamuğunu hipp bebek şampuanı yağı pudrası bübchen pişikkremi de bepanthol 🙂
Polo Busrababuz primada çok katkı maddesi oldugundan bebeğe pşik yapmıo. Annelerde rahat edio dolayısıyla Ama ben doğru bulmuorm Ondan prima kullanmıcam
Busrababuz Polo slepy ile başlamayı düşünüyorum bende ileride slepynin büyüklerinden memnun kalmazsam deneme yoluyla bulucam artık
Polo Busrababuz ya doğum yapan o kadar arkadasım var ki, tek dedikleri doğru popo bakımı. Öyle dahi olsa ben aldım bi kaç marka. Denicem hepsini.
Hulya06 Busrababuz Bezi sleepy aldim islak mendil,yenidogan sampuan,bebek yağını uni baby tercih ettim