Gulseminnn23 Mervemth insan artık yoruluyor zaten normal doğum stresi insana yetiyor Allah yardımcımız olsun
Mervemth Gulseminnn23 evet birde etraf soruyor daha doğurmadın mı diye sanki keyfimizden doğurmuyoruz
Duyguzun Rumuz36 baş aşağı ama kanala girmedi maalesef. Pazartesi sezeryan verdi suyum azaldığı için.
Gulseminnn23 Peki kızlar ikinci gebeliği olan var mı bu benim ikinci ve ikinci normal doğum daha kolay diyorlar sizce
Nilayy95 Gulseminnn23 ben 21 haftalığım şimdiden sabırsızlanıyorum sizi düşünemiyorum uyuyamazdım heralde :)
Gulseminnn23 Nilayy95 uyuyamıyorum bir yandan da korkuyorum dudağımda uçuk çıkmış İnşallah vakti saatinde sağlıkla gelsin tüm bebişler
Seherkarakoc Gulseminnn23 40+3 haftalıgiz bizde de gelen giden yok Perşembe günü suni sancı verilecek tam 41.haftada 🥺