İkisi yakışmış bence ama soyadınız da uzunsa çocuk okulda kodlama yaparken, meslekte imza atarken zorlanacaktır :) ama yiğit ismini de koymak isterseniz, aklımda kalacağına yazsın kimlikte derseniz de koyun gitsin 😂 benim 16 harften oluşuyo iki isim bir soyadı 😂 imza atarken zorlanıyorum ama alıştım sonuçta 😂