annesim220508 bthn_slm ooo beklemiş maşallah ben 38+4 de doğurdum 😂 açılmamda olmamıştı o yüzden korkuyorum gene öyle olursa diye 😂
bthn_slm annesim220508 bende bu sefer geç gelmesin istiyorum 😅 evde bi çocuk daha olunca malum ağırlaşmak daha zor oluyor