birkizanneesi çok teşekkür ederim sayende adını öğrenmiş oldum ne kadar teşekkür etsem azdır cansın ❤️ilk gebeliğimde de olmuştu yürümek iyi gelir diye paso yürüdüm ama çok uzun sürdü meğerse istihbarat gerekiyormuş fizik tedavi doktoruna gitsem hamile olsam bile tedavisi var mıdır biliyor musun ?