Salihaa42 bende de aynı problem var. Kesinlikle tuz tüketmemeniz lazım. Bide yemekleri az az sık sık yiyin, biraz abartsam hazımsızlık olsa tansiyonum çıkıyor. Bide ben yükseldiğini hissettiğimde biraz limonlu su yapıyorum bahçeye çıkıp hava alıyorum iyi geliyor