_tugcee Kızlar 16 haftalk hamileyim 2. Gebeliğimi yaşıyorum şuan. İlkinde de bundada hep yüksek tansiyonum vardı 9 ay boyunca🤦🏻♀️Hiç 15 in altını görmemiştir yani. Doktorum dün tansiyon ilacına başlattı. Gebeliğimden korktu. Tuza da dikkat ediyorum ama yanısıra genetik yatkınlık stres te etkili olabilir dedi hiç düşmemesine. Çok korkuyorum açıkçası. Yüksek tansiyonu olanlar siz nasıl düşürmeyi başarıyorsunuz yada nasıl bi yol izliyorsunuz acaba?😑
Anne2829 _tugcee benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç bişey yokken bunda 17/11leri gördük doktorum hapımı günde 4 taneye çıkardı bir gün unuttum acillik olduk ellerimde sinir sıkışmasıda çıkınca tuzu tamamen unu şekeri kestik bol limon tüketiyorum salata yumurta haşlanmış tuzsuz yine birde yürüyüş yapmamı söyledi doktorum vücudum da ödem su toplamaması için.
Neferut _tugcee 1.5 litre suyun içine limon sıkıp için sürekli 18 hafta çektim o tansiyon illetini en fayda eden bu oluyordu tabi yağı ve tuzu tamamen kestim
panikprenses _tugcee limonun cok buyuk faydasi var canim limon sıkıp kaynatip icebilirsin suyuna atabilirsin cok gecmis olsun acil sifalar diliyorum saglikla gelsin insallah 🧡
Esma006 _tugcee halamın üçüncü gebeliği 15-16 yi gördü geçen hafta ve dört gün hastanede yattı kanaması geldi bı an markette ve apar topar gittiler 15 haftalikti tuzu kesmeyi önermiş doktor ekmeği bile farklı yiyor artık
Anne2829 _tugcee sağolun 🌹sinir sıkışması benim çok ileri derecede şiddetli ağrılı ondan dolayı doktorum şekeride kesti ödemden dolayıda sinir sıkışması olur dedi😓
Anne2829 _tugcee ama size tavsiyem çok dikkatli olun tansiyon hafife alınacak bişey değil gebelikte ben şuan sonlardayım 35. Haftada 40 haftayı beklemicek doktorum doğum için 37. Görünce duruma göre konuşucaz ilk normal doğumu denicez inşallah kendiliğinden gelir kızım bakalım 🤲🏼
_tugcee Anne2829 İnşallah herşey istediğiniz gibi sağlıkla gelişir🙏🏻 Benimde ikinci gebeliğim bu ilki sezeryandı buda öyle olucak dediğiniz gibi tansiyon kaynaklı erken doğuma alabilir benide bakalım dikkat etmeye çalışıyorum😑🙏🏻
ikra_6898 Neferut acaba gün içinde mi yoksa sabahları aç karnına mı içmeliyiz limonlu suyu inşallah bana da faydası olur
idilaytun Neferut merhabalar gebelik başlarında ya da öncesinde tansiyonunuz nasıldı acaba? Bir de gebelik zehşrlenmesi tanısı aldınız mı 🤲🏻
_tugcee Esma006 Hadi yaa😑umarım bende öyle olmam çünkü benim tansiyonda hep 15-16 seyrediyor.. ne ağır bi süreç gerçekten🤦🏻♀️
ozlem_2727 _tugcee aslında ilkinde de yüksekmiş tedbir amaçlı. Zaten ilaç başlanmış olmalıydı ben hipertansiyon hastasıyım yeni. Gebeyim baya bir ilaç başladım inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız. Ama Doktor’un ilaç. Başlaması gerekiyor gibi. İhmal etmeyin lütfen
elmaelmaelma Tuzu kesmelisiniz. Şeker ve hamur işini de minimuma indirin. Kendinizi çok zorlamadan egzersiz ve yürüyüş yapmaya çalışın. Limon ve sarımsak tansiyon düşürür.