Gamzeli_03 ayse5487 sen insgram varsa emba korse diye yaz çıkar omuzdan askılı 4 kancası var resim yüklemeyi bilmiyorum o yüzden resim atamam bak orada iki renkli siyah ve ten rengi şeklinde 4 kancası var göğüs altına askılı
Gamzeli_03 ayse5487 rica ederim hayırlı gelsin bebiş 🤲🏻 ama heman takma sana tavsiyem dışta dikiş olsa bile içerde dikişlerin olacak 40 çıksın üç dört ay sonra kendini iyi hissedersen takmaya başla uzun süre de takma sakıncalı olabilir
ayse5487 Yarenn24 peki beklesem mi biraz doğumdan sonra mı sipariş vermeliyim kilo durumu değişir sanırım doğumdan sonra ??
Yarenn24 ayse5487 yani değişir tabiiki ben bilerek korseyi doğum sonrasına bıraktım. doğumu yaptım eve geldim karnım gitmişti az bir göbek kaldı şimdi 1 haftalık lohusayım sıvı besleniyorum ekstra protein ağırlıklı besleniyorum süt yapıyor diye bol su içiyorum haftaya korsemi alıcam alt kısımda dikişlerim var onlar geçtikten sonra pilatese de devam edicem
tecrubeliiannee ayse5487 owli kullandım ama göbeğim kaldı korseyi 10 gün sonra taktım belki onunla da alakası olabilir bilmiyorum
ayse5487 tecrubeliiannee ayy evet bide işte ne zaman başlamak lazım sezeryandan sonra acaba 10 gün geç bir süre mi dıyorsunuz
tecrubeliiannee ayse5487 hemen takın yürümeyi de kolaylaştırıyor ben doktorum yüzünden takamadim iyileşmesini yavaşlatır sezaryen yerinin dedi ama göbeğim oldugu gibi kaldı 3 sene oldu dpgum yapalı hala hamile misin diye soruyolar
ayse5487 tecrubeliiannee yaaa ciddi misiniz kötü olmuş biraz 🤦🏻♀️ o zaman hemen sipariş vermem lazım ki anca gelsin kullanayım
ayse5487 Yarenn24 ya sizin normal doğum olmuş bide daha iyi gider göbeğiniz bende doğumdan bikaç gün sonra sipariş veririm sanrıım
Yarenn24 ayse5487 inşallah kilo hiç sevmiyorum çünkü bir de mayıs da kız kardeşimin düğünü var istediğim elbiseye girmek istiyorum 🤣🥹 doğumdan sonra alırsanız daha iyi olur şimdi alırsanız doğumdan sonra bol gelebilir korsenin de amacı sıkmak zaten sıkmazsa bir ise yaramaz
ayse5487 Yarenn24 inşallah verirsiniz kilonuzu bir de kız kardeşmiş şart oldu vermeniz 😬☺️aynen bende doğumdan sonra hemen bakarım durumuma veririm hızlı geliyor zaten inşallah ben de de kalmaz bişey 🥲
crescent___ ayse5487 bende kafam karışık sezeryan oldum, kalp hastasıyım doktorum korse önermedi, uygun değil sana gibisine ama böyle göbek görüntümden aşırı rahatsızım sanki kendi kendine sallanıyor 🥲
gunesinanneessi crescent___ canım sende eşarp veya uzun kestiğin çarşafla sar göbeğini eskiler hep öyle yapmış iyice iyileştikten sonra da korseye dönersin
ayse5487 crescent___ ayy sağlıktan önemli olmamalı ya evet haklısınız insan rahatsız oluyor ama kalpde önemli arkadaşın dediği gibi şalla eşarpla bişeyle sarabilirsiniz en azından 🌸
crescent___ gunesinanneessi eşarp denedim aslında ama kısa geldi boyu sanki tam verim alamadım çarşaf denerm bir de teşekkür ederim 🙏🏻
crescent___ ayse5487 tabii sağlıksız bir adım atmam ama o boşluk hissi çok garip 😄 uyuşuk değişik bir şey 😅