babyandmom__ ben de dependten çok memnun kalmıştım pedle uğraşmak sezeryanken zor oluyor ilk günler dependi giy çıkartırkende kenarlarını yırt at çok pratikti terleme problemi de olmadı. Sizin aldığınız iyi olmuş ilk günler yoğun kanamada taşırma riski yok denersiniz terletirse pede geçersiniz. Bide benim asıl tavsiyem korse karnı çok sıkmayan ama gaz olup şişmesini de engelleyen owli babyjem tarzı lastikli korseler. Kimi doktor belli bi zman veriyor kimi hemen taktırıyor doktora sormakta fayda var tabi ama ben hastane çantama bile koyup en azından doğum sonrası eve geçerken karnımı biraz sardığı için rahat giderim