Bende iki defa sol tarafımda Dış gebelik oldum. İlkinde iğne yaptılar o şekilde tedavi oldum. İki yıl bekledim sonra yine aynı yerden Dış gebelik olmuş fakat bu sefer iğne işe yaramadı maalesef sol tüpüm alındı mayıs ayında ameliyat oldum sezeryan şeklinde. Sonra eylül ekim gibi kimyasal gebelik oldu. Doktora gittim anlattım yumurta takibi yaptık.
Yumurtayı gördüğü gün catlatma ignesi oldum. Şuan da hamileyim çok şükür dört aylık olduk. Ben iki yıldır aynı doktorla ilerliyorum ilk Dış gebelikte tanıştım kendisiyle sonra da bırakmadım.