teachermomyy23 sol tüpüm kapalı rahmim yarım amh 0.67 idi 6 sene önce , ilk öğrendiğimde tüp bebek bile zor ihtimal dediler iki kere denedm 2019da olmadı ümidi kestim ve kabullendim o günden sonrada saldım kendmi bebk konusunda olursa olur olmazsa olmaz modundaydım 2024 de hiç ummadgm anda hamile oldgmu öğrendim ve şimdi gün sayıyıorm rabbimin izniyle kızımı kollarıma almak için.