AnayimBenAna_ amiiin, ya da bu sitede başka dairee olabilir, salık verdik bakalım, denk gelir inşallah 🤲🏻 şu an dublekste oturuyoruz, çok zor bebekle😪 oğlumuz iki yaşında, bir bebiş daha geliyor ve ramazan sonrası serklaj var. Merdiven inip çıkmam yasaklanacak.. hayırlısı inşallah🤲🏻