Of, canım Bursa😪 merkezde bir parmak kar gördük, öğlene kadar eridi… Uludağ’a çıkmak güzel ama yani evimde izlemek bambaşka bir zevk 🥰 hava inanılmaz soğuk, akşam yürüyüşü için doktorumdan izin aldım, soğuk dolayısıyla vazgeçtim 🫣 kuru soguk var. Sizin oralarda havalar nasıl güzel anneler 🥰