Kızlar merhaba düşük riskim olduğu için doktor bana progestanı fitil olarak kullan dedi . Dün kontrolde ilaç birkaç saat sonra beyaz beyaz parçalar olarak geri çıkıyor dediğimde tam ittirmiyorsun ondandır dedi . Afedersiniz ama orta parmak kadar itiyorum bundan da fazla nasıl itebilirim yine de çıkıyor o kalıntılar . İşe yaramıyor mudur böyle ?