deletedmom43191 Dfnsyn hmm anladım farklı doktor görüşü aldın mı peki 😊 hani normal istiyorsun ya ondan sordum
Dfnsyn deletedmom43191 eşim de doktor 🙈 o da aynı şeyi söylüyor ayrıca 1 perinatoloji doktoruna iki de farklı kadın doğum doktoruna danıştık. Hepsi sezaryen olsan daha iyi olur kistin de aynı zamanda alınır dediler çünkü ilerde yumurtalığıma zarar verebilirmiş
deletedmom43191 Dfnsyn anladım neyse sağlıklı hayırlı şekilde kavusta sezaryen normal önemli değil 😇😇
Dfnsyn deletedmom43191 acil doktoru, uzmanlığa hazırlanıyor, ben de diyetisyenim aynı hastanede görev yapıyoruz 😅 2 gün önce izne ayrıldım şükür
deletedmom43191 Dfnsyn ayy 🥰🥰🥰 kız bana göre listen var mı söyle doğumdan sonra hem.bol süt yapıcı hemde kilo verdirici liste varmi 😅😅😅 90 ile hamile.kaldim 39+1 im 88 89 kilo değişiyorum ama 60 a kadar düşmek istiyorum 😅😅😅
Dfnsyn deletedmom43191 doğum sonrası için elbette var hem süt yapıcı hem kilo vermeye destek😅 ben de gün sayıyorum çünkü tahminimden fazla aldım 😅 detoksa gireceğim hemen ama süt arttırıcı detoks 😅
deletedmom43191 Dfnsyn kız sana nerden ulaşabilirim söyle detaylı detaylı konussak birlikte zayiflariz 😅😅😅😅 kaç kiloydun kaça çıktın