Dfnsyn 37+2 yiz. Bugün beneğim çok çok hareketli ve sanki vajina kısmımda ağrı var, bebeğim en son kontrolde baş geliş pozisyondaydı zaten sizce neden bu kadar hareketli olabilir
deletedmom43191 Dfnsyn hareketsizlik doğuma yakın oluyor diye biliyorum bende doktor ve ebeler diyor çünkü hareketsizlik hissettigin zaman hemen gel diye
Dfnsyn deletedmom43191 o zaman benim kızın gelmeye niyeti yok hala 🙈 oldukça ağırlaştım artık kavuşmak istiyorum zaman durdu gibi 🙈
Dfnsyn deletedmom43191 maşallah sizin kız da nazlı çıkmış 🙈 bize 6 Mart sezaryen tarihi verildi tam 39+0 oluyoruz
Dfnsyn deletedmom43191 inanın iştahım gebelik başımdan beri çok yerinde ama son 1 haftadır inanılmaz mide yanmam var iştahım baya düştü hatta 1,2 kilo vermişim 1 haftada ama bebeğim 36. Haftada 3 kilo 51 cm di
deletedmom43191 Dfnsyn ben cuma günü 40 hafta oluyorum doktor 41 e kadar beklicez sonra duruma göre hareket edicez diyor benim zamanım belli değil ya 🙄
Dfnsyn deletedmom43191 benim de bebeğimin her şeyi normal doğuma uygun ama mecburi sezaryen olacağım devlet hastanesinde. 39+0 a tarih verdi ama ben beklemez diye düşünüyorum
Dfnsyn deletedmom43191 yok bu ilk gebeliğim zaten. Dermoit kistim varmış yumurtalığımda. Ikınma esnasında o kistim bir yumurtalığıma zarar verebilirmiş o yüzden gebeliğimin başından beri doktor sezaryen dedi ben de normal çok istiyordum ama nasip olmuyor
deletedmom43191 Dfnsyn hmm anladım farklı doktor görüşü aldın mı peki 😊 hani normal istiyorsun ya ondan sordum