blrvldn sutlukahve_ evet düzenli oluyor arada bir böyle gecikme veya erken oluyorum ama stres kaynaklı gecikme oldu galiba erken gebelik testi negatif çıkti
blrvldn Temmuzda 1 sene olcak korunmayalı neden olmuyor anlamıyorum kist falan da yok eşimin de değerleri iyi bendeki sorun ne bıktım artık😪