blrvldn Merhabalar kızlar. Takvime göre adet olasaydım 3 veya 4. gün olacaktı şu anda böyle bir gecikme var hamile olabilir miyim test yapsam belli olur mu şu anda acaba? 🫠Aylardır gebelik istiyorum. Bir türlü olmamıştı🙁
blrvldn Dilaraa55 Korkuyorum yapmaya şimdi çok umutlanıyorum ama merak da ediyorum 😇Stresten vs. adet gecikmesi olmuştur diye de şüpheleniyorum. Test alıp yapayım bakalım belki pozitif çıkar 🥰
Ecem_P blrvldn Eğer erken gebelik testi alırsanız daha iyi olur adet gecikince ilk gün sonuç veriyor onlar kaset olanlar için 10 gün beklemeniz gerekiyor
Haticee11 blrvldn Evet canım trendyldan almıştım laboqiuk ve prodoctor ikisinde de silik çizgi olmuştu 🥰
blrvldn sutlukahve_ evet düzenli oluyor arada bir böyle gecikme veya erken oluyorum ama stres kaynaklı gecikme oldu galiba erken gebelik testi negatif çıkti
Ecem_P blrvldn Evet idardaki beta hcg henüz düşük olacağı için erken gebelik testleri daha hassas oluyor hemen öğrenebilirsiniz
SuEr_Tu1512 blrvldn Evet canım normal var birde erken gebelik olarak var. Erken olan adete 6 gün kalaya kadar gösteriyor