Sunss memnun olanlar var ama bu riski almak istemiyor bazı doktorlar oyüzden yapmıyorlar bende vücuduma ekstra ilaç verilmesini istemiyorum bebeği emxireceğim için ona geçmesini istemiyorum ilkmdoğumumda hiçbişey yapılmadı serum dahi takılmadı inşallah yine öyle olur