NurBozdag çok pahalı değilmi ya 40bin nerdeyse normal doğum bu yani tüm çaba sende ben sularda doğum yaptım gayette memnun kaldım ebeden nazımıda çektiler gene oraya gitmeyi düşünğyorum 16 binmiş normal doğum daha haftaya kesin bilgi alıcam pahalı diyordum ama vazgeçtim 🤗 önceki senede 8bine taksitli doğurmuştum