annim_803 bende sancı yokta sancı nasıl oluyor bilmiyorum tam da. Benim bacak arasındaki kemiklerim çok ağrıyor belim ilk haftadan beri hep ağrıyor:// bizde baskı ve sızlama var işte:(( gittiği yere kadar artık , Allah korusun bebeklerimizi :( doktorda 32 mm ölçünce iyi dedi üzerinde durmadı öyle. Ama başka doktor progestan vermişti. Onu kullandım biraz bıraktım sonra zorladı beni